شناسهٔ خبر: 86250 - سرویس استان‌ها

باز پس گيري  ۱۵۰ هزار مترمربع از اراضي ملي در شهرستان طرقبه شانديز

hoseyni-edit-2.jpg رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه شاندیز از خلع ید و رفع تصرف ۱۵۰ هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان طرقبه شاندیز به ارزش ۲ هزار و ۲۵۰ ميليارد ريال خبرداد. 

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، سيدحسين حسيني با بيان اينكه اين ميزان رفع تصرف طي يك عمليات رفع تصرف فوري انجام شد، گفت: متصرف اقدام به تصرف، تفكيك و قطعه بندي اراضي ملي به ميزان ۱۵۰ هزار مترمربع و ارزش ريالي ۲ هزار و ۲۵۰ ميليارد ريال کرده بود که نسبت به رفع تصرف اراضی دولتی به فوريت اقدام شد. 

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه شاندیز همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره كل راه وشهرسازي خراسان رضوي اعلام کنند.