شناسهٔ خبر: 87111 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسلامشهر خبر داد:

ایمن سازی محورهای شهرستان اسلامشهر با نصب ٤ دستگاه دوربين

دوربین رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسلامشهر از نصب ٤ دستگاه دوربين در حوزه استحفاظی شهرستان اسلامشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( تهران )محمد رضا زماني گفت: توسعه حمل و نقل هوشمند و استفاده از فناوری روز برای مدیریت سرعت ناوگان عبوری در جاده‌های توسط اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در دستور کار است.

وي گفت: در محورهاي شهرستان اسلامشهر تعداد ٤ دستگاه دوربين ثبت تخلف و پلاك خوان با توجه به نياز و پرحادثه بودن نقاط جانمايي و نصب شده است.

زماني اظهار داشت: تعداد ٢ دستگاه دوربين ثبت تخلف و پلاك خوان در محور كمربندي دوم تهران( واوان) نصب و راه اندازي شده است و تعداد ٢ دستگاه ديگر در محور احمد آباد مستوفي نصب و در حال راه اندازي است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: هزينه نصب و راه اندازي دوربين هاي مذكور مبلغي بالغ بر 16ميليارد ريال مي باشد و از جمله قابلیت‌ها و کاربرد این دوربین‌ها ثبت سرعت لحظه‌ای و ثبت سرعت متوسط خودرو در فاصله دو دستگاه دوربین بوده که در صورت وقوع تخلف پس از طی مراحل اداری و قانوني قبوض جرایم به مالک خودرو ابلاغ خواهد شد. زماني درپایان عنوان كرد : امیدواریم با بهره‌برداری از پروژه نصب دوربین شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای شهرستان باشیم.