شناسهٔ خبر: 98718 - سرویس جاده‌ای

حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

تغییر نقشه ترانزیتی کریدور قفقاز به زودی/کریدور نوار ساحلی جنوب تا پایان دولت سیزدهم چهارخطه می‌شود

جاده برزک / اصفهان تفییر نقشه ترانزیتی کریدور قفقاز به زودی، رفع مشکلات پروژه‌های راهسازی استان بوشهر، چهارخطه شدن کریدور نوار ساحلی جنوب تا پایان دولت سیزدهم بخشی از مهمترین اخبار حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهمترین اخبار حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

رفع مشکلات احتمالی در پروژه‌های راهسازی و مسکن استان بوشهر

وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان بوشهر بر رفع مشکلات احتمالی بر سر راه تکمیل پروژه‌های راهسازی ومسکن استان تاکید کرد.

نقشه ترانزیتی کریدور قفقاز به زودی تغییر می‌کند

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حل هرچه سریع تر مشکل کریدور قفقاز بر تغییر نقشه این منطقه به زودی اشاره داشت.

کریدور نوار ساحلی جنوب تا پایان دولت سیزدهم چهارخطه می‌شود

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل از چهارخطه شدن کریدور نوار ساحلی جنوب تا پایان دولت سیزدهم خبر داد و گفت: کریدور نوارساحلی جنوب در استان بوشهر تا ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد.

مشکلات وسایل نقلیه ترانزیتی در گوریس حل می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام برگزاری جلسات موثر با مقامات کشور ارمنستان از حل مشکلات وسایل نقلیه ترانزیتی در منطقه گوریس خبر داد و گفت: براساس برنامه زمانبندی که مقامات دو کشور ایران و ارمنستان تهیه کردند، مقرر شد تا روسازی جاده جایگزین که مورد نظر مقامات کشور ارمنستان است به اتمام برسد.

اعلام آمادگی ایران برای مشارکت در تکمیل کریدور سراسری ارمنستان

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از اعلام آمادگی ایران برای مشارکت در تکمیل کریدور سراسری ارمنستان خبر داد.

تردد مسافری در پایانه مرزی ریمدان از سر گرفته شد

مدیر پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ورود و خروج مسافران از این پایانه مرزی از امروز ۱۴ مهرماه با داشتن کارت واکسیناسیون و تست پی سی آر امکان‌پذیر شد.

صرفه‌جویی بیش از یکهزار میلیاردتومانی با ارتقای کیفی حفاظ‌های بتنی

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه عمر مفید حفاظ‌های بتنی به ۱۵ سال ارتقا یافته است، گفت: کارخانه‌ها، چنانچه بخواهند در چرخه فعالیت باقی بمانند باید کیفیت محصولات را بالا ببرند و در نهایت موفق به گرفتن گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات بشوند.