شناسهٔ خبر: 165418 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شورای مسکن شهرستان اسکو برگزار شد

1 دومین جلسه شورای مسکن شهرستان اسکو در سال جدید با حضور فرماندار شهرستان اسکو در شهرداری شهر جدید سهند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومین جلسه شورای مسکن شهرستان اسکو به ریاست فیروزی فرماندار شهرستان و با حضور اعظمی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان، مددی عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید سهند، شهرداران و سایر اعضا در محل سالن جلسات شهرداری سهند برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اعظمی ضمن خوش آمد گویی به حضار و تبریک روز شوراها، از همه ادارات و ارگان هایی که در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان و شهرستان اسکو همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این جلسه به بررسی مصوبات اولین جلسه شورای مسکن شهرستان در سال جدید پرداخته شد و هر یک از اعضا گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در این راستا ارائه کردند.

 گزارش واریزی های اولیه برای متقاضیان تحت پوشش ادارات بهزیستی و کمیته امداد، بحث و بررسی مشکلات مربوط به واریز تسهیلات بانکی و تاسیسات زیربنایی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن و بررسی آخرین وضعیت اراضی تخصیص یافته به طرح نهضت ملی مسکن از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

رییس اداره راه و شهرسازی اسکو در راستای تکمیل نواقصات داخلی و تکمیل آماده سازی سایت مسکن مهر و نیز شناسایی اراضی جدید جهت تخصیص به طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای اسکو و ایلخچی گزارشاتی ارائه داد.

 براساس اعلام فرماندار، در جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهر جدید سهند مقرر گردیده که پرونده تخلف ساخت و ساز از نقشه تایید شده و موارد تعیین شده در پروانه ساختمانی صادره، در جلسات مطرح نشود.

در پایان پس از جمع‌بندی موارد مطرح شده، تصمیمات مقتضی توسط فرماندار شهرستان اتخاذ شود.