شناسهٔ خبر: 165476 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان مطرح کرد؛

واگذاری زمین در سایت مسکونی فاتحان اروند شهرستان رفسنجان به صورت انفرادی و حیاط دار

کرمان مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در مراسم کلنگ زنی و آماده‌سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت شهرستان رفسنجان عنوان کرد: واگذاری زمین در سایت مسکونی فاتحان اروند شهرستان رفسنجان به صورت انفرادی و یک طبقه حیاط دار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، با حضور سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی، محمد مهدی فداکار استاندار استان کرمان، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، فرماندار و مدیران اجرایی مربوطه در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ مراسم کلنگ زنی و آماده‌سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت شهرستان رفسنجان برگزار و عملیات اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهرستان رفسنجان وارد فاز اجرایی شد.

مهدی فاتحی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان گفت: اراضی سایت مسکونی فاتحان اروند با مساحت ۲۷۸ هکتار با پیگیری و سیر مراحل قانونی و تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی کشور به محدوده قانونی شهر رفسنجان الحاق شده است.

وی ادامه داد: اراضی الحاق شده برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و طرح جهانی جمعیت در نظر گرفته شده است که با مساعدت استاندار محترم و رئیس شورای مسکن استان مقرر گردید به صورت انفرادی و ویلایی به متقاضیان واگذار شود.