شناسهٔ خبر: 165494 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف کاهش تصادفات انجام می‌شود؛

دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف‌آباد

مرتضی فولادی رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان نجف اباد رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: دو بانده شدن محور های سه راهی مهردشت به حسین آباد و دهق- گلپایگان در اولویت طرح‌های راهسازی شهرستان نجف آباد است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد اظهار کرد: با توجه به پرحادثه بودن جاده‌های دو طرفه و باهدف کاهش تصادفات اجرای باند دوم محورهای "سه راهی مهردشت - حسین آباد" و "دهق- گلپایگان" در اولویت طرح‌های راهسازی شهرستان نجف آباد است.  

وی افزود: قطعه اول دو بانده شدن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد به طول هشت کیلومتر با مشارکت خیران در حال احداث است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: از ویژگی‌های شاخص این محور مشارکت خیرین در اجرای آن است بر این اساس پل‌های ۵ کیلومتر دوم از قطعه اول در تعهد خیر شهر دهق قرار دارد.  

وی، طول جاده سه راهی مهردشت به حسین آباد را ۳۳ کیلومتر اعلام و اضافه کرد: ۲۰ کیلومتر محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد و بقیه در حوزه استحفاظی شهرستان تیران و کرون است.  

فولادی بیان کرد: دوبانده و چهارخطه شدن این محور در حوزه نجف آباد در دو قطعه برنامه ریزی شده است.  

وی ادامه داد: دو بانده شدن (چهار خطه شدن) محور دهق- گلپایگان نیز در اولویت طرح‌های راهسازی این شهرستان قرار دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به مطالعه باند دوم محور دهق به گلپایگان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این محور مراحل اخذ مجوز ماده ۲۳ انجام شده است.