شناسهٔ خبر: 165524 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر

مهندس قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی روز کار و کارگر را به فعالان عرصه کار و تولید تبریک گفت.

به‌گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، در پیامی جعفر قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان روز کار و کارگر را به فعالان عرصه کار و تولید و به خصوص کارگران شاغل در پروژه‌های نهضت ملی مسکن و راهسازی استان تبریک گفت.

متن پیام تبریک جعفر قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به شرح زیر است:

کارگران بازوان و عناصر مهم جهش تولید و رونق اقتصادی در هر جامعه ای هستند،کارگران سربازان اقتصاد مقاومتی هستند و در این میان از جایگاه بسیار والایی برخوردار هستند.

کارگران نقش بسیار مهم و اثرگذاری در تحقق شعار سال دارند و در سال جاری که با درایت مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری شده کارگران عناصر مهم برای تحقق این شعار مهم هستند.

همچنین در بخشی از این پیام آمده است: بوسه‌ مبارک رسول اکرم (ص) بر دست‌های کارگرزحمتکش ، شایسته‌ترین الگوی تجلیل و افتخارآمیزترین نماد احترام به کرامت و جایگاه رفیع قشر کارگر است.

بنابراین روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت کش تجلیل و قدردانی شود.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه کارگران متعهد و پرتلاش، فرا رسیدن روز کار و کارگر را به جامعه بزرگ کارگری تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با نام« جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده شاهد رشد و پیشرفت طرح بزرگ نهضت ملی مسکن با دست توانمند کارگران زحمتکش و دلسوز،پیمانکاران و همراهی متقاضیان محترم در استان باشیم.