شناسهٔ خبر: 165594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

پیام مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان طی پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تلاشگران عرصه کار و تلاش به ویژه فعالان بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تبریک گفت و آن را به عنوان نیروی محرکه اقتصاد و تولید توصیف کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری) متن پیام روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال‌وبختیاری بدین شرح است: کار و تلاش در فرهنگ بشری به عنوان جوهره اصلی و مایه قوام زندگی بشر و در فرهنگ دینی عامل رستگاری و سعادت حیات دنیوی و اخروی و یک امر مقدس همواره مورد تاکید و احترام بوده است.

 دین اسلام به عنوان ارائه گر عالی تصویر سازندگی و تحول، قداست کار و مجاهدت را تا مرتبه اعلای شهادت و جهاد در راه خدا اعتلا بخشیده است، از این رو کارگران از شریف‌ترین قشر جامعه هستند زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه‌های زندگی جامعه بشری می‌شود. در فرهنگ متعالی اسلام، رمز پیشرفت و توسعه پایدار و تامین سلامت فکری و پویایی جامعه در گرو بها دادن به کار، تلاش و به‌کارگیری استعدادها و اندیشه‌های خلاق در سرمایه‌های انسانی ساعی و کارآمد بوده و کارگر به عنوان قشر شریف و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور نقش آفرینی می‌کند.

 بدون تردید هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران استفاده بهتری نماید، به توسعه و پیشرفت بیشتری دست خواهد یافت. اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور، روز کارگر را به آحاد جامعه کارگری زحمت‌کش به ویژه بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و رانندگان تلاشگر که با تلاش شبانه‌روزی خود، زمینه توسعه و آبادانی و مایحتاج عمومی مردم را فراهم می‌کنند، تبریک گفته و صمیمانه دست همکاران در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و در راستای سیاست‌ها و فضای سازنده ایجاد شده را می‌فشارم.

 امید آنکه با تلاش و همکاری تمام همکاران شریف در بخش راهداری که در گرمای جان‌سوز تابستان و سرمای سوزان زمستان، راه‌ها را برای تردد ایمن کاربران و باز نگهداری آن به قیمت جان خود تلاش می‌کنند، همچنین رانندگانی که گستره ایران اسلامی را همچون سجده گاه خدمت ناب و عبادت قرار داده‌اند، بتوانیم با همت والای این راد مردان عرصه کار و تلاش، گام‌های بزرگ دیگری در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی و خدماتی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداریم. در پایان لازم می‌دانم مراتب تبریک و تشکر خود را به مناسبت یاد شده به همه تشکل‌های صنفی کارگری در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای که همکاری تنگاتنگ با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان دارند از خداوند سبحان توفیق همراهی و سربلندی آنان در بخش حمل‌ونقل خواستارم.