شناسهٔ خبر: 165835 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انسداد سه نقطه از محورهای شریانی هرمزگان

انسداد سه نقطه رئیس اداره اداره مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از انسداد سه نقطه از محور های شریانی استان هرمزگان به دلیل عملیات عمرانی جاده ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد خزایی؛ رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: محور بندرعباس- حاجی آباد به منظور اجرای عملیات احداث پل زیرگذر سرخون (محدوده تقاطع سرخون کیلومتر ۲۱ الی ۲۲) از تاریخ ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ مرداد از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ عصر مسدود بوده و کاربران جاده‌ای می‌توانند از مسیر انحرافی کنارگذر تردد کنند.

رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در ادامه افزود: محور بندرعباس - حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار نیز به منظور عملیات بازسازی و مرمت تونل واقع در کیلومتر ۱۰۲ الی ۱۰۳ از تاریخ ۱ خرداد تا ۳۱ مرداد از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ عصر این محور مسدود بوده و در این زمان تردد از لاین برگشت حاجی آباد بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور) به صورت دو طرفه امکان پذیر خواهد بود.

خزایی با اشاره به اجرای عملیات بهسازی و تعریض بخشی از مسیر ورودی شهرستان بستک افزود: محور بستک - لار محدوده تنگ بستک به چاهبنارد کیلومتر ۰ تا ۲ از تاریخ ۲۰ اردیبهشت تا ۱۵ تیر از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ عصر در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر کنارگذر در مجاورت مسیر اصلی امکان پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: از کاربران جاده‌ای و مسافران تقاضا داریم با رعایت جوانب احتیاط و همکاری با راهداران از محدوده کارگاه‌های جاده‌ای تردد کنند.

رئیس اداره اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در پایان گفت: کاربران جاده‌ای جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.