شناسهٔ خبر: 165848 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خبر داد؛

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ۱۸۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر تیران

سعید کاشفی / اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: اجرای پروژه ۱۸۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران، تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: پروژه ۱۸۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن تیران در دو سایت ۱۴۶ و ۳۸ واحدی در مجموع در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع در حال ساخت است.  

وی افزود: اجرای پروژه ۱۸۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران، تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون عنوان کرد: ساخت پروژه ۱۴۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن تیران به صورت پیش ساخته در مرحله سفت کاری و طرح ۳۸ واحدی به صورت درجا در مرحله اتمام اسکلت است.  

به گفته وی، از پنج هزار و ۵۶۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده اند.  

کاشفی در ادامه به دیگر اقدامات انجام شده و در حال اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران اشاره و اضافه کرد: نقشه های معماری و سازه پروژه ۱۰۰ واحدی گروه ساخت فرهنگیان تیران به مساحت ۲ هکتار به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه، پروانه ساختمانی اخذ و تخصیص زمین ها از طریق قرعه کشی انجام شده است.  

وی ادامه داد: قرعه کشی اراضی معادل ۲۰۰ واحد از پروژه ۳۰۰ واحدی در اراضی به مساحت ۶ هکتار انجام شده و در مرحله طراحی نقشه های معماری سازه، اخذ پروانه و انجام قرعه کشی مابقی است.  

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون، برای تأمین زمین ادامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران، تفاهم نامه الحاق ۳۷ هکتار از اراضی دولتی سایت شمال این شهر و حدود ۱۷ هکتار در سایت شرق با شهرداری منعقد شده است.  

وی خاطرنشان کرد: طرح تفکیکی این ۲ سایت تهیه و منتظر تصویب آن در کمیسیون ماده ۵ هستیم.  

گفتنی است: شهر تیران مرکز شهرستان تیران و کرون در فاصله ۵۶ کیلومتری مرکز اصفهان واقع شده است.