شناسهٔ خبر: 165852 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی بیش از ۳۰ میلیون تن کالا از مبادی استان هرمزگان در سال گذشته

جا به جایی بار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان از جابه‌جایی بیش از ۳۰ میلیون تن کالا از مبادی استان هرمزگان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۰میلیون تن کالا در محورهای مختلف هرمزگان جابه‌جا شده است.

وی با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ بالغ بر۷ درصد رشد داشته است، گفت: متناسب با این افزایش شاهد رشد ۶ درصدی صدور بارنامه در طی این مدت هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان اظهار کرد: انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالاهای اساسی کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه در استان هرمزگان هستند.

شرفی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل‌ونقل اظهار کرد: ۲۳۱ شرکت حمل‌ونقل کالا در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان حتماً توجه داشته باشند قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در پایان گفت: رانندگان بخش حمل‌ونقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل نمایند و یا با مراجعه به وبگاه www.۱۴۱.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.