شناسهٔ خبر: 165851 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خبر داد؛

پروژه ۲۶۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر رضوانشهر در مرحله صدور پروانه

سعید کاشفی- اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر رضوانشهر، پروژه ۲۶۰ واحدی در قالب گروه ساخت تعریف و در مرحله صدور پروانه ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: از ۴۱۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهررضوانشهر ۲۲۷  متقاضی تأیید نهایی شدند.  

وی افزود: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر رضوانشهر،   پروژه ۲۶۰ واحدی در قالب گروه ساخت تعریف و در مرحله صدور پروانه ساخت است.  
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: این پروژه ۲۶۰ واحدی در قالب ۱۳۰ پلاک در زمینی به مساحت ۲۶ هزار مترمربع ساخته می‌شود.  
وی بیان کرد: تاکنون نقشه‌های معماری و سازه پروژه به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه و مراحل صدور پروانه ساخت انجام شده است.  

به گفته کاشفی، قرعه کشی مرحله اول پروژه ۲۶۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر برای ۵۲ نفر انجام و ۶۵ نفر دیگر هم در مرحله دوم برای معرفی به بانک پالایش شده‌اند.  

گفتنی است: رضوانشهر از توابع بخش مرکزی شهرستان تیران و کرون، طبق آخرین سرشماری، بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۶۴ کیلومتری مرکز استان اصفهان واقع است.