شناسهٔ خبر: 166009 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصب ۱۲۷ تابلو و علائم هشدار دهنده در محورهای مواصلاتی شهرستان بوکان

d655bbb9-feb9-478f-8fd1-d9baca448746.jpg رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بوکان از نصب ۱۲۷ تابلو و علائم هشدار دهنده جاده‌ای در کلیه محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان بوکان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، هاوری شمس اللهی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده ای شهرستان بوکان گفت: طی یک سال گذشته در ۱۱۰ کیلومتر از  محورهای روستایی شهرستان بوکان  عملیات بهسازی و آسفالت انجام شده است.

وی با اشاره به شن ریزی راه روستایی و فرعی به طول ۱۷ کیلومتر در مدت زمان مذکور  اظهار کرد: در این مدت ۲۱۵ کیلومتر از راه اصلی و فرعی شهرستان بوکان نیز روکش آسفالت شد.  

شمس اللهی در خصوص سایر فعالیت‌های حوزه استحفاظی این شهرستان نیز یاد آور شد: همچنین در این مدت ۹۶ کیلومتر  از محورهای مواصلاتی شهرستان بوکان خط کشی شده و ۵۲ کیلومتر از این محور ها نیز تسطیح و رگلاژ شده اند. 

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بوکان  در خصوص اجرای طرح های روشنایی در محورهای شهرستان بوکان در یک سال گذشته نیز گفت: اجرای روشنایی به تعداد ۳ مورد  از جمله اقدامات حوزه راهداری شهرستان بوکان در این مدت بوده همچنین در کنار اجرای طرح های روشنایی ,عملیات تعمیر و نگهداری نیز به صورت مستمر توسط پیمانکار انجام می شود.

وی ادامه داد: بازسازی و نصب ۴۰۰ متر گاردریل در محورهای شهرستان بوکان از دیگر اقدامات این اداره کل طی یک سال گذشته است.