شناسهٔ خبر: 166034 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل:

پاسخگویی به سوالات و دغدغه های مردم را وظیفه خود می دانیم

پاسخگویی به سوالات و دغدغه های مردم را وظیفه خود می دانیم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل پاسخگویی به دغدغه ها و سوالات مردم را وظیفه اصلی مسئولین در نظام اسلامی برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، کمال رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با حضور در مرکز پاسخگویی و ارتباط مردم با دولت (سامانه سامد) استانداری اردبیل اظهار داشت: ارتباط مستمر با مردم، مراجعین و متقاضیان و شنیدن نقدها و دغدغه های آنان در حل مشکلات، تصمیم گیری ها و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی و خدمات رسان نقش به سزائی دارد.

وی افزود: مرکز ارتباط مردم با دولت (سامانه سامد) مستقر در استانداری اردبیل توانسته است با دعوت از مدیران استانی جهت پاسخگویی به سوالات و انتقادات مردم تا حد زیادی فاصله بین مردم با مسئولان استانی را کم نماید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل تاکید کرد: کارهای انجام گرفته از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در دو حوزه بسیار مهم و راهبردی ساخت و احداث مسکن حمایتی در قالب طرح نهضت ملی مسکن و ساخت و توسعه بزرگراهها چشمگیر است.

لازم به توضیح است کمال رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با حضور در مرکز پاسخگویی و ارتباط مردم با دولت (سامانه سامد) استانداری اردبیل به سوالات تعدادی از مردم در دو حوزه مهم مسکن، راه و همچنین سایر حوزه های کاری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل پاسخ داد.