شناسهٔ خبر: 166215 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح ۲ دفتر صدور بارنامه در مسیر معادن سنگ شهرستان دورود

افتتاح شرکت معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان از افتتاح دو دفتر صدور بارنامه در مسیر معادن سنگ منطقه دریژان شهرستان دورود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، امروز با حضور رضا عبدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، موسیوند رییس اداره حمل و نقل کالا، حسینی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دورود ، سرهنگ بیرانوند نماینده پلیس راه، اعضای شورای شهر دورود و کارشناسان حمل و نقل ستاد و شهرستان دو دفتر (اطلس ترابر و ضمیران سیر) صدور بارنامه در مسیر معادن سنگ منطقه دریژان شهرستان دورود افتتاح شد.

عبدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: حمل بار با صدور بارنامه علاوه بر حصول آمار دقیق حمل و نقل کالا به مناطق مختلف، موجب افزایش درآمد شرکت ها و همچنین تقسیم حمل بار بین رانندگان خواهد شد.

وی ادامه داد: این دو دفتر با هدف تحت پوشش قرار دادن حمل بار معادن سنگ منطقه دریژان و جلوگیری از فرار بار در ورودی این معادن تأسیس شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اضافه کرد: درحال حاضر ۱۱۷ شرکت حمل و نقل کالا، ۱۲ هزار و ۲۶۷ ناوگان باری سنگین و ۲۰ هزار و ۲۲۳ راننده باری در بخش حمل و نقل کالا استان فعالیت می کنند.