شناسهٔ خبر: 104555 - سرویس هوایی

حمل و نقل هوایی در هفته‌ای که گذشت؛

افتتاح ۱۰ پروژه فرودگاهی در دهه فجر/ ملحق شدن فرودگاه‌های شهدای یاسوج، سمنان و جهرم به مرزهای هوایی کشور

گرامیداشت ورود امام خمینی(ره) به کشور در فرودگاه مهرآباد اهم اخبار در حوزه هوایی در هفته‌ای که گذشت می‌توان به افتتاح و بهره‌برداری از ۱۰ پروژه فرودگاهی در دهه فجر و ملحق شدن فرودگاه‌های شهدای یاسوج، سمنان و جهرم به مرزهای هوایی کشور اشاره کرد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخباری که در هفته‌ای که گذشت در حوزه هوایی به وقوع پیوست به شرح زیر است:

آغاز چهل و سومين دهه فجر انقلاب اسلامی با بهره‌برداری از ۱۰ پروژه در فرودگاه بين‌المللی مهرآباد

عضو هيات مديره و راهبر فرودگاه بين‌المللي مهرآباد از افتتاح ۱۰ پروژه به ارزش ۱۰۰۰ ميليارد ریال به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در پرترافيک‌ترين فرودگاه ايران خبر داد.

پایش مصوبات سفرهای استانی در حوزه راه و شهرسازی

مدیرکل دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه های وزارت راه و شهرسازی گفت: در ۱۵ سفر رییس جمهور به استان ها به تعداد ۱۹۹ تکلیف و بیش از ۳۰۰ درخواست و مطالبات مقامات استانی در حوزه راه و شهرسازی ابلاغ شده است.

۱۰ پروژه فرودگاهی در نخستین روز دهه فجر افتتاح شد

آئین افتتاح و بهره‌برداری از ۱۰ پروژه فرودگاهی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد ریال در آئینی با عنوان « ده‌گانه‌ای برای آبادانی هر چه بیشتر» در سالگرد ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ صبح امروز در فرودگاه مهرآباد برگزار شد.

جزييات افتتاح ۱۱ هزار ميليارد ریال پروژه در ۷ فرودگاه کشور

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی برای افتتاح و بهره‌برداری ۹ پروژه بزرگ و شاخص فرودگاهی به ارزش بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

پاسخگویی تلفنی معاونان و روسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی به شهروندان

روسا و معاونان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در ایام دهه فجر به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات مردم خواهند بود.

منش و روش را در خدمت به مردم باید تغییر دهیم

سرپرست ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در نشستی با مدیران روابط عمومی شرکت‌های هواپیمایی، گفت: هر جا که با مردم صادقانه رفتار کردیم و پاسخگو بودیم، مردم همراهی خود را دریغ نکردند؛ بنایراین باید منش و روش خود را نسبت به مردم تغییر دهیم.

افزایش صدرصدی اعزام و پذيرش مسافر نسبت به آذر ماه سال گذشته / افزایش ۴۱ درصدی پروازهای عبوری

بررسی آمار پروازهای داخلی در آذر‌ماه سال جاری نشان می‌دهد این پروازها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش صددرصدی داشته است.

فرودگاه‌های شهدای یاسوج، سمنان و جهرم به مرزهای هوایی کشور ملحق شدند

دولت مصوبه هیات وزیران در خصوص صدور مجوز مرز هوایی برای فرودگاه های شهدای یاسوج، سمنان و جهرم را ابلاغ کرد.

افتتاح و بهره‌برداری چندین پروژه فرودگاهی به ارزش ۳۰۱ میلیاردتومان/افتتاح ۶ پروژه در سازمان هواشناسی

شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواشناسی در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چندین پروژه قابل افتتاح به ارزش ۳۷۶ میلیارد تومان را در برنامه خود قرار داده‌اند.

ابلاغ مصوبه امضای موافقتنامه حمل و نقل هوایی بین ایران و مغولستان

معاون اول رئیس جمهور، مصوبه مربوط به امضای موافقتنامه حمل و نقل هوایی بین ایران و مغولستان را ابلاغ کرد.

چک آپ کردن هواپیما و تعویض لندینگ گیر برای نخستین بار در ایران

مدیر خط پرواز فرودگاه امام خمینی(ره) هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" از چک آپ کردن هواپیما و تعویض لندینگ گیر برای اولین بار در ایران خبر داد.