شناسهٔ خبر: 117485 - سرویس جاده‌ای

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

کاهش ۶۱ درصدی تلفات جاده‌ای استان کرمانشاه در ایام اربعین حسینی/ اضافه شدن ۱۴۱۵ کیلومتر راه روستایی به بخش زیرساخت‌های جاده‌ای کشور

جاده کاهش ۶۱ درصدی تلفات جاده‌ای استان کرمانشاه در ایام اربعین حسینی و اضافه شدن ۱۴۱۵ کیلومتر راه روستایی به بخش زیرساخت‌های جاده‌ای کشور مهم‌ترین اخبار حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

اختصاص ۸۰ درصد اتوبوس‌های برون شهری کشور به بازگشت زائران رضوی

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر و شهادت حضرت ثامن الحجج(ع) ظرفیت ۸۰ درصد اتوبوس‌های برون‌شهری کشور برای بازگشت زائران رضوی اختصاص یافته است.

اعزام روزانه ۲۵۰۰ اتوبوس از مشهد مقدس به سایر شهرها برای بازگشت زائران

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر و شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) روزانه ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس از مشهد مقدس به سایر شهرهای کشور برای بازگشت زائران اعزام می‌شود.

۸۹۲ خودرو در قزوین به علت تخلف حمل اضافه بار  اعمال قانون شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در ۶ ماهه نخست امسال ۸۹۲ خودروی باری با تخلف حمل بار اضافه در راه های استان شناسایی و با آنها برخورد شد.

تاکید بر تامین اعتبارات راهسازی خوزستان در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار

تامین اعتبارات لازم در بخش راهسازی خوزستان در دیدار معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و استاندار خوزستان مورد تاکید قرار گرفت.

طرح ویژه جابجایی زائران رضوی تا نهم مهرماه ادامه می یابد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح ویژه جابجایی زائران رضوی به مدت هشت روز و تا نهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

اضافه شدن ۱۴۱۵ کیلومتر راه روستایی به بخش زیرساخت‌های جاده‌ای کشور

با گذشت بیش از یکسال از روی کار آمدن دولت سیزدهم در وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای اقداماتی در دستور کار قرار گرفت که می‌توان به اضافه شدن ۱۴۱۵ کیلومتر راه روستایی به بخش زیرساخت‌های جاده‌ای کشور تا ساماندهی حمل و نقل جاده‌ای و کنترل ناوگان فاقد اسناد حمل اشاره کرد.

کاهش ۶۱ درصدی تلفات جاده‌ای استان کرمانشاه در ایام اربعین حسینی

اربعین امسال نیز همچون سنوات گذشته مرزهای شش‌گانه شامل شلمچه، چذابه، مهران، خسروی، باشماق و تمرچین برای خروج زائران آماده شده‌اند، دو مرز میرجاوه و ریمدان در شرق کشور نیز برای تردد زائران پاکستانی در نظر گرفته شد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارتقای امنیت راه‌ها و تسهیل تردد زائران را عهده‌دار بود.

آغاز طرح ویژه جابجایی زائران حرم ثامن الحجج(ع) از دوم مهرماه

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز طرح ویژه جابجایی زائران حرم ثامن الحجج(ع) از دوم مهرماه خبر داد.