شناسهٔ خبر: 117377 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛

طرح ویژه جابجایی زائران رضوی تا نهم مهرماه ادامه می یابد

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح ویژه جابجایی زائران رضوی به مدت هشت روز و تا نهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طرح ویژه جابجایی زائران رضوی به مدت هشت روز و تا نهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

 امانی روز یکشنبه در قرارگاه مرکزی حمل و نقل و جابجایی مسافران حرم رضوی در دهه پایانی صفر در مشهد افزود: در این ایام گشت‌های راهداری در محورهای استان خراسان رضوی و سایر استان‌های کشور حضور مستمر دارند.

وی بیان کرد: طرح ویژه جابجایی زائران رضوی به مدت هشت روز و تا نهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

امانی گفت: در سامانه‌های اینترنتی روز فروش و پیش فروش بلیت سفر در تمامی سرویس‌ها اعم از سرویس های ثابت و فوق‌العاده ارائه می‌شود و فروش بلیت در سامانه فقط بر اساس کد ملی خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امکان خرید بلیت برگشت زائران از استان و شهر مبدا سفر فراهم شده است، عنوان کرد: سامانه مکانیزه لیست انتظار بلیت اتوبوس بین‌شهری به صورت محدود برای مسافران فاقد بلیت بازگشت از پنجم مهرماه در پایانه امام رضا(ع) مشهد راه اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس شیوه نامه طرح ویژه بازگشت زائران رضوی با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در ایام دهه پایانی دهه صفر، صدور صورت وضعیت دربستی تا نهم مهرماه ممنوع است و محدودیت‌های شبکه برای شرکت‌های حمل و نقل مسافربری و ناوگان برای خدمات رسانی به زائران رضوی از مبدا سراسر کشور تا تاریخ یادشده حذف می‌شود.

رئیس سازمان راهداری از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی نیز بازدید کرد.