شناسهٔ خبر: 100021 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر به هرمزگان انجام شد

بازدید معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی از محورهای روستایی شهرستان‌های رودان و میناب

بازدید معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی از محورهای روستایی شهرستان‌های رودان و میناب معاون حقوقی و امور مجلس شورای اسلامی وزارت راه و شهرسازی با همراهی تعدادی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از محورهای مواصلاتی شهرستان های رودان و میناب در شرق استان هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان) نجات نیا در این سفر با حضور در محور فرعی دوراهی فاریاب به سمت زیارتعلی و رودخانه _ ماشنگی از توابع شهرستان رودان، آخرین وضعیت راه‌ها و زیرساخت‌های جاده‌ای و همچنین نحوه خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه از محور حکمی به تیاب در شهرستان میناب نیز بازدید به عمل آورد و بر لزوم تسریع در خدمات رسانی مطلوب به مردم شرق هرمزگان و افزایش کیفیت ارائه خدمات تاکید کرد.

گفتنی است داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، نجات نیا معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی با همراهی رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به منظور ارزیابی و پایش زیرساخت های جاده ای و آخرین وضعیت پروژه های در دست اقدام جاده ای هرمزگان به این استان سفر کرد.