-
اطلاع نگاشت| گزارش تردد جادهای هرمزگان در سهماهه نخست ۱۴۰۵
بر اساس آمار دستگاههای ترددشمار، بیش از ۲۹ میلیون تردد در محورهای استان هرمزگان ثبت شده که شامل ورود، خروج و تردد دروناستانی وسایل نقلیه سبک و سنگین است.
-
اطلاع نگاشت| گزارش تردد جادهای هرمزگان در سهماهه نخست ۱۴۰۵
بر اساس آمار دستگاههای ترددشمار، بیش از ۲۹ میلیون تردد در محورهای استان هرمزگان ثبت شده که شامل ورود، خروج و تردد دروناستانی وسایل نقلیه سبک و سنگین است.
-
ببینید| بازدید استاندار هرمزگان از پروژه های راهداری
-
انجام ۲۶۶ هزار سفر دریایی در مرکز هرمزگان طی جنگ تحمیلی سوم
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان از تداوم خدماترسانی در مسیرهای دریایی مرکز استان به جزایر هرمز و قشم در شرایط خاص جنگی خبر داد و گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی در ۹ اسفندماه ۱۴۰۴ تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۵، در مجموع ۲۶۵ هزار و ۴۵۹ نفر مسافر در مسیرهای بندر شهید حقانی بندرعباس به بندر شهیده فاطمه نیک جزیره هرمز و بندر شهید ذاکری جزیره قشم جابهجا شدند.
-
پهلودهی شناور ترانزیتی کالای اساسی در بندر شهید رجایی/ آغاز تخلیه بیش از ۲ هزار تن شکر در خرداد ۱۴۰۵
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پهلودهی نخستین شناور حامل کالای اساسی در اسکله شماره ۱۰ بندر شهید رجایی از ابتدای سال جاری خبر داد.
-
اجرای عملیات راهداری در محورهای روستایی میناب
عملیات گسترده راهداری شامل شانهسازی، تسطیح و بهسازی رویه آسفالت در محورهای روستایی شهرستان میناب با هدف ارتقای ایمنی تردد کاربران جادهای و بهبود وضعیت راههای مواصلاتی استان هرمزگان انجام شد.
-
ارتقاء ایمنی محورهای حاجیآباد استان هرمزگان با نصب علائم
عملیات گسترده نصب و بهسازی علائم راهنمایی و رانندگی با هدف ارتقاء سطح ایمنی تردد و کاهش خطرات احتمالی در محورهای مواصلاتی شهرستان حاجیآباد اجرا شد.
-
عملیات راهسازی در ۱۲۴ کیلومتر از راههای کوهستانی جاسک
عملیات گسترده بهسازی، تسطیح و رگلاژ محورهای کوهستانی در مناطق جانوری، نوگین و گیشدان جاسک با هدف ارتقای شاخصهای ایمنی و تسهیل دسترسی اهالی ۱۸ روستای صعبالعبور به شبکه راههای اصلی استان با موفقیت به پایان رسید.
-
ایمنسازی محورهای مواصلاتی بندر خمیر
رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان بندر خمیر از اجرای عملیات گسترده شانهسازی، رفع نقاط پرتگاهی، لکهگیری و لایروبی پلها در محورهای مواصلاتی این شهرستان با هدف ارتقای ایمنی تردد کاربران جادهای خبر داد.
-
پلهای محور جکدان–سردشت بشاگرد پاکسازی شد
عملیات تغییر مسیر آبهای سطحی و تنقیه دهانههای پل در محور جکدان–سردشت شهرستان بشاگرد با هدف مدیریت روانآبها، جلوگیری از آبگرفتگیهای احتمالی و ارتقای ایمنی کاربران جادهای توسط نیروهای عملیاتی راهداری استان هرمزگان با موفقیت به اجرا درآمد.
-
بازگشایی مسیر دسترسی ۱۱ روستای بخش گافر استان هرمزگان
رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان بشاگرد از پایان عملیات پاکسازی و بازگشایی مسیرهای ارتباطی مسدود شده در محور «پشتکوه گافر» خبر داد و اعلام کرد تردد در تمامی این مسیرهای روستایی به حالت عادی بازگشته است.
-
تقویت زیرساختهای جادهای پارسیان در استان هرمزگان
رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان پارسیان از اجرای عملیات گسترده لکهگیری، شانهسازی و ایمنسازی در محورهای مواصلاتی این شهرستان، از جمله محورهای پارسیان-بندرلنگه و پارسیان-بوشهر، با هدف ارتقای ضریب ایمنی و بهبود وضعیت کیفی راهها خبر داد.
-
عملیات اجرایی ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی رودان در حال اجراست
رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان رودان استان هرمزگان از پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات رفع نقطه حادثهخیز پیچ «جغین شمالی» و اجرای پروژههای بهسازی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
-
نظارت بر مجتمعهای رفاهی رودان برای تسهیل تردد زائران اربعین
رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای رودان از پایش و آمادهسازی مجتمعهای خدماتی و رفاهی بینراهی این شهرستان برای میزبانی مطلوب از زائران اربعین حسینی خبر داد.
-
پایانه مسافربری خلیج فارس برای اربعین آماده شد
کارشناسان راهداری و حملونقل جادهای هرمزگان با پایش پایانه مسافربری خلیج فارس بندرعباس، زمینه پاسخ ناوگان به افزایش تقاضای سفر اربعین را با نظارت بر ۱۷ شرکت فعال فراهم کردند.
-
ارتقای ایمنی زیرساختهای جادهای مناطق کوهستانی جاسک
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای هرمزگان از بررسی میدانی مشکلات راههای کوهستانی و سختگذر در سه منطقه بخش لیردف شهرستان جاسک خبر داد و گفت: بهسازی و ارتقای ایمنی مسیرهای دسترسی به مناطق «جانوری»، «نوگین» و «گیشدان» با هدف تسهیل تردد و بهبود دسترسی روستاهای دوردست در دستور کار قرار دارد.
-
بازدید رئیس حراست هرمزگان از پروژههای شهرستان جاسک
رئیس حراست اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان با حضور در مناطق شرقی استان، روند پیشرفت پروژههای عمرانی و وضعیت ایمنی محورهای مواصلاتی را مورد ارزیابی قرار داد.
-
پاسگاه کهورستان لار به چرخه خدمت پیوست
پاسگاه پلیسراه کهورستان لار با هدف تقویت زیرساختهای نظارتی و ارتقای خدمات جادهای در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان در مدار خدمترسانی قرار گرفت.
-
نشست هماهنگی برای جابهجایی زائران اربعین در بندرعباس
سرپرست اداره مسافر اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان از برنامهریزی عملیاتی و بسیج تمامی ظرفیتهای ناوگان مسافری استان برای خدمترسانی مطلوب و جابهجایی ایمن زائران اربعین حسینی در پایانه مسافربری خلیجفارس بندرعباس خبر داد.
-
ایمن سازی محورهای مواصلاتی بندر خمیر
عملیات گسترده بهسازی و ایمنسازی محورهای مواصلاتی شهرستان بندر خمیر با هدف تسهیل تردد و کاهش سوانح جادهای اجرا شد. رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان بندرخمیر از اجرای پروژههای متعدد شانه سازی، اصلاح شیبهای شیروانی و تنقیه پلها در این شهرستان خبر داد.
-
بهسازی و ایمنسازی جادههای پارسیان و بندرلنگه
عملیات گسترده بهسازی، ایمنسازی و شانهسازی در محورهای مواصلاتی پارسیان و بندرلنگه شامل احداث شانه راه، پاکسازی دهانه پلها و نصب تجهیزات ترافیکی با هدف ارتقای ضریب ایمنی تردد و صیانت از حریم جادهها در غرب استان هرمزگان اجرایی شد و به بهرهبرداری رسید.