شناسهٔ خبر: 100076 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد:

اجرای ۷۷ کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی در محور های مواصلاتی آذربایجان غربی

تعمیرات راهداری آذربایجان غربی  مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای ۷۷ کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی در محور های مواصلاتی استان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی  با اعلام این خبر گفت : در جهت ایمن سازی و کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی استان نصب نیوجرسی مفصلی بتنی بعنوان یک از مهم‌ترین اقدامات در حال اجراست که بی شک این کار تاثیر زیادی در جدا سازی ترافیک و تردد ایمن در محورهای ترانزیت و پرتردد استان خواهد داشت.

وی گفت : طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ۵۰ کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی در منطقه آزاد ماکو با بالغ بر ۲۳۱ میلیارد ریال اعتبار ، ۹ کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی در محور خوی - سلماس با نزدیک به ۳۵ میلیارد ریال اعتبار ، ۲ کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی در محور تمرچین - پیرانشهر با بالغ بر ۲۵ ریال اعتبار ، یک کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی در محور خوی - رازی با ۶.۵ میلیارد ریال اعتبار ، و ۱۵ کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی در سایر محورهای مواصلاتی مستعد استان  اجرا شده یا در حال اجرا است.

شکری اذعان داشت: در راستای ایمن سازی جاده های سطح استان همچنین ۱۷ کیلومتر تهیه و نصب و تعمیرات گاردریل در محور شهید کلانتری  و ۱۰ کیلومتر نیز در مجموع سایر محورهای استان انجام خواهد شد.