شناسهٔ خبر: 100120 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد:

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران/بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، مرکزی، هرمزگان و کرمان/ هیچ محوری به‌واسطه بارش برف و باران مسدود نیست

ترافیک آزاد راه تهران شمال کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و همچنین محدوده وردآورد شاهد ترافیک سنگین هستیم.

مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاهخبری وزارت راه‌وشهرسازی آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد:‌ براساس گزارش‌های دریافتی در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار به سمت تهران محدوده شهر قدس را شاهد هستیم.

وی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت مسیرهای رفت و برگشت تردد روان در جریان است؛ ضمن اینکه هم‌اکنون هیچ محوری به‌واسطه بارش برف و باران مسدود نشده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها همچنین درباره وضعیت جوی راه‌ها نیز گفت: در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، مرکزی، هرمزگان و کرمان بارش باران گزارش شده است؛ همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

برقی درعین‌حال به مردم توصیه کرد که در سفر به محورهای کوهستانی، وسایل ایمنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و حتما پیش از شروع سفر از طریق شماره تلفن ۱۴۱ در جریان آخرین وضعیت راه‌ها قرار بگیرند.