شناسهٔ خبر: 100172 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اعطای اعتبارنامه منتخبین هیئت مدیره دوره نهم انجام پذیرفت؛

آغاز فعالیت رسمی هیات مدیره دوره نهم سازمان نظام مهندسی استان بوشهر

جلسه معارفه نظام مهندسی بوشهر.JPG با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهراعتبارنامه اعضای اصلی و علی البدل نهمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر اعطاء شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، مراسم معارفه و اعطای اعتبارنامه هیات مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ، مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر،نماینده وزارت راه وشهرسازی ،مدیران و اعضای دستگاه نظارت هیات اجرایی انتخابات و اعضای هیئت مدیره دوره هشتم در سالن جلسه اداره کل برگزار شد.

فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در این آیین با قدردانی از زحمات هیات مدیره دوره هشتم نظام مهندسی ساختمان استان و آرزوی موفقیت برای هیات مدیره دوره نهم، گفت: تمامي اعضاي منتخب بايد به اعتماد بيش از ۵۷۰۰ مهندس احترام قائل شده و به دور از طرح مسائل حاشيه‌اي و يا غيرضرور سعي كنند تا با انسجام كارها را به پيش ببرند و اداره كل راه و شهرسازي نيز پشتيبان آنها خواهد بود و بدون اينكه دخالتي در انتخابات هيئت مديره داشته باشد، سعي دارد تا مشكلات و نارسايي‌هاي سازمان را از طريق مراجع كشوري پيگيري كند.

وي مشاركت بالاي مهندسان را درانتخابات مهرماه امسال يادآور شد و تصريح كرد: در دوره گذشته مشاركت مهندسان در انتخابات هيئت مديره نظام مهندسي ساختمان.۱۹.۲درصد بود كه در نهمين دوره اين ميزان مشاركت به ۴۵.۴۲ درصد یعنی افزایش ۱۳۶ درصدی نسبت به دوره قبل رسيد.

مديركل راه و شهرسازي استان بوشهر گفت: اين حضور نشان مي‌دهد كه مهندسان دغدغه‌ها و مطالبات جدي از هيئت مديره جديد دارند تا پيگير مسائل آنها بوده و در كنار آن برگزاري انتخابات به صورت الكترونيك نيز به افزايش مشاركت جامعه مهندسان منجر شده است.

رستمی افزود: اعضاي جديد هيئت مديره نبايد اختلاف درون سازماني خود را به فضاي بيروني به ويژه شبكه‌هاي مجازي منتقل كنند بلكه بهتر است اختلاف نظرها كه امري طبيعي است در خود مجموعه مديريت شده و اجازه سوء استفاده در بيرون از مجموعه نظام مهندسي داده نشود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطر نشان كرد: انتظار داريم اعضاي جديد هيئت مديره به دور از ورود به حاشيه‌ها سعي كنند با احترام به نظر همديگر در روند كارها به نحوي سهولت ايجاد كنند تا بهترين ثمره و نتيجه اين همگرايي را مهندسان برده و ارتقا كيفي ساخت و سازها را شاهد باشيم.

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر ، اظهارکرد: به طور قطع، مهندسین استان بوشهر بر حسب اطلاع رسانی ها که منتخبین هیات مدیره در هنگام انتخابات از خود ارائه داشتند به برنامه های آنان اعتماد کرده و توقعاتی دارند که امید است منطبق با قوانین و ضوابط جاری در جهت تحقق این اهداف سازمانی و برای خدمت به مردم و جامعه مهندسین استان گام برداشته شود.

در پایان این مراسم اعتبارنامه های اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره دوره نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر تقدیم و از عوامل هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.