شناسهٔ خبر: 100230 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی استان تهران انجام شد:

برگزاری شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان تهران

شورای هماهنگی راه و شهرسازی 2.jpg جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران با حضور مدیران کل دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی به میزبانی اداره کل راه آهن استان تهران برگزار شد.

  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ؛ امیر حسین آزاد دوار معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : با توجه به وظایف خطیر و حساس حوزه های استانی وزارت راه و شهرسازی، به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر میان مدیران زیر مجموعه وزارت متبوع ، مشورت برای حل مشکلات در استان ، همکاری برای تسهیل و پیشرفت پروژه ها و استفاده بهینه از منابع در دسترس، با رعایت پروتکل های بهداشتی جلسه حضوری اعضاء شورا هماهنگی امور راه و شهرسازی برگزار گردید.

آزاد دوار گفت: در راستاي تأكيدات وزير راه و شهرسازي مبني بر حضور حداكثري و مشاركت موثر مدیران در استان‌هاي مختلف كشور در قالب تشكيل مستمر جلسات شوراي راه و شهرسازي استان‌ها و به منظور تعامل و هم‌افزايي بيش از پيش دستگاه‌هاي مختلف استان جلسات شورای هماهنگی راه و شهرسازی با هدف بررسی آخرین وضعیت پروژه ها ی در دست اجرا و حل مشکلات و مسائل به صورت هر فصل یکبار برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: در این جلسه ضمن بهره گیری از توانمندی اعضاء شورا در جهت ایجاد هماهنگی و انسجام بخشی به فعالیت های محوله بر اساس شرح وظایف هر یک از واحدهای تابعه و سیاستگذاری های وزارت متبوع مديران حاضر در جلسه در خصوص وضعيت موجود استان و نيازهاي مختلف در حوزه راه، مسکن، شهرسازی، راه آهن، هوایی، آزمایشگاه فنی مکانیک خاک و .... به ارائه توضیحات پرداختند.

وی در پایان گفت : در جلسه روز گذشته شوراي هماهنگي راه و شهرسازي استان تهران ضمن بحث و برسی موارد مرتبط در صورتجلسات تنظیمی جلسات قبلی و اقدامات بعمل آمده اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، .موارددیگری از جمله واگذاری و اخذ سند مالکیت مربوط به اداره هواشناسی دماوند و فیروزکوه ،لزوم اقدامات قانونی در خصوص ساخت و سازهای بی رویه در اطراف فرودگاه مهرآباد ، تصویب اجرای پروژه 1768 واحدی در شهر جدید اندیشه بررسی و تصمیم گیری شد.