شناسهٔ خبر: 100267 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان بناب خبر داد :

شروع عملیات روشنایی محور بناب عجبشیر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال

عملیلت راهداری بناب (آذرشرقی ).jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب از شروع عملیات روشنایی محور بناب عجبشیر به طول ۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی ( آذربایجان شرقی )  علی سلیمانی فر رییس اداره شهرستان بناب  با بیان اینکه شهرستان دارای ۸۰ کیلومتر راه های شریانی و ۱۳۵  کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی است، گفت: در محورهای ذکر شده روزانه بیش از ۹۰ هزار خودرو تردد می‌کنند و جزء پرترددترین مسیرهای استان محسوب می شوند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب از انجام پروژه روشنایی محور بناب به عجب شیر به طول ۴ کیلومتر خبر داد و گفت: روشنایی این محور هم اکنون در حال انجام است که در مجموع با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال که با تلاش شیخ رضا باقری بنابی نماینده مردم بناب و فرمانداری از محل اعتبارات راهداری و حمل و نقل جاده ای جذب شده است در حال انجام می باشد.

 وی از آمادگی کامل این نهاد خدمات رسان در مواقع بحران و شروع فصل سرما خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۴ دستگاه سنگین و نیمه سنگین و ۲۱ نفر از پرسنل آموزش دیده این اداره به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب افزود: تمامی مقدمات و موارد مورد نیاز جهت خدمات به مردم در فصل سرما و بارش برف و باران تدارک دیده شده است و به طور کلی اکیپ راهداری برای فصل سرما صد درصد آمادگی دارد.

سلیمانی فر از آماده سازی ۲۵۰۰ تن نمک و ذخیره سازی آن ها برای هنگام بارش برف و یخبندان جاده ها خبر داد و گفت: این مقدار برای محور های مواصلاتی بناب و راه های روستایی میباشد اما از دهیاران و بخشداری درخواست داریم برای معابر داخل روستا ها نمک مورد نیاز را ذخیره کنند.

وی افزود: مقدار قابل توجهی آسفالت سرد تهیه شده است تا هنگام فصل سرما در صورت وجود چاله و دست انداز توسط راهداران ترمیم شوند تا مشکلی برای رانندگان ایجاد نشود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب در پایان ضمن تاکید مجدد بر اینکه این نهاد خدمات رسان به صورت شبانه‌روزی در طول سال آماده خدمت به مردم است، گفت: از همشهریان عزیز درخواست داریم در صورت بارش برف و یخبندان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند تا با مشکل مواجه نشوند.