شناسهٔ خبر: 100291 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف پاسخگويی مستقيم به مردم انجام شد؛

ملاقات حضوری جمعی ازمراجعین با مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان

ملاقات عمومی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان 2 صبح امروز در راستای تحقق سیاست پاسخ گویی مدیران جمعی از مراجعین با مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان ملاقات کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، آرش رضایی در اين ملاقات ضمن بررسي مسائل و مشكلات ۱۶ نفر از مراجعه کنندگان به مسائل آنها رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

وي در اين ديدارها ضمن تاكيد بر تكريم ارباب رجوع به عنوان شاخصه اصلي خدمات راه و شهرسازی خدمت رساني به جامعه هدف را رسالتي بزرگ و عظيم براي اين مجموعه عنوان كرد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد: متاسفانه در یکسال گذشته به دلیل شیوع کرونا برنامه ملاقات های عمومی محدود شده بود، اما با آرام شدن شرایط و با رعایت توصیه‌های بهداشتی به مشکلات شهروندان رسیدگی و پاسخگوی دغدغه های مردم هستیم.

لازم به ذكر است در اين ملاقات مردمي مراجعه کنندگان عمدتا درخواست حل مشكلاتشان در حوزه تصرفات از اراضی، صدور اسناد مالکیت و واگذاری زمین جهت اجرای پروژه های مختلف را داشتند كه مقرر شد بخشي از اين مشكلات با هماهنگی معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان و مدیران ساير دستگاههاي اجرايي بررسي و حل شود.