شناسهٔ خبر: 100323 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سال ۱۴۰۰ انجام گرفت؛

خط کشی ۲۳۴۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی

خط کشی  خراسان جنوبی.jpg رئیس اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون عملیات خط کشی حدود ۲۳۴۰ کیلومتر از راه‌های شریانی و راه‌های فرعی و روستایی در استان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبر یوزرات راه و شهرسازی(خراسان‌جنوبی) سجاد احمدی، رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، اظهارکرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۳۴۰کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اعم از بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی و روستایی خط کشی انجام شده است.

وی ارتقای ایمنی محورها را از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی برشمرد و افزود: هدف از خط‌کشی راه‌ها ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین آگاهی دادن به کاربران جاده‌ای است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی یادآور شد: برای اجرای این حجم از خط کشی ۸۰ میلیارد ریال از ردیف اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش‌های فراوان انجام پذیرفته توسط عوامل راهداری استان سعی شده در تمامی محورهای شریانی و اصلی استان از لحاظ ایمنی فراتر از استاندارهای ابلاغی باشد.