شناسهٔ خبر: 10036 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری اعلام کرد؛

تکذیب خبر خرید هواپیماهای روسی / سازمان هواپیمایی تمام پیشنهادها را به دقت بررسی می‌کند

سر در ساختمان سازمان هواپيمايی كشوری سازمان هواپیمایی كشوری خبری مبنی بر این‌که «ایران به دنبال خرید هواپیماهای روسی است» را تكذیب كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پی انتشار خبری تحت عنوان "ایران به دنبال خرید هواپیماهای روسی است" به نقل از سرپرست سازمان هواپیمایی كشوری كه صبح امروز به ادعای خبرگزاری روسی اسپوتینك، منتشر شد؛ روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری اعلام می‌دارد: سرپرست سازمان هواپیمایی كشوری هیچگونه اظهارنظری درباره خرید هواپیماهای روز در گفت‌وگو با هیچ یك از رسانه‌های كشور روسیه انجام نداده است.

براساس این گزارش سازمان هواپیمایی كشوری برای خرید ناوگان هواپیمایی كشور تمام گزینه‌های پیش رو را به دقت بررسی می‌كند و به طور حتم تمام امكانات و انتخاب‌های خود را در قالب یك كشور یا شركت هواپیماساز محدود نخواهد كرد.

همچنین سازمان هواپیمایی كشوری تمام پیشنهادهای مطرح شده در زمینه تامین ناوگان جدید را به دقت بررسی كرده و با رعایت تمامی جوانب فنی و ایمنی نسبت به وارد كردن هواپیماهای جدید با توجه به نیازهای حمل و نقل داخلی، منطقه ای و بین المللی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

در حال حاضر با توجه به لغو تحریم‌ها، بازار بسیار گسترده‌ای در مقابل ایرلاین‌های ایرانی برای خرید هواپیما وجود دارد، برهمین اساس سازمان هواپیمایی كشوری با انجام مذاكراتی با شركت‌های بزرگ هواپیماسازی دنیا سعی در جذب ایرلاین‌های ایرانی برای خرید هواپیماهایشان دارند. /

نظر شما