شناسهٔ خبر: 100474 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های استان خبر داد:

باز بودن محورهای اصلی و شریانی استان هرمزگان به جز یک مسیر/ حضور راهداران برای بازگشایی محور باند برگشت محور بندرعباس -حاجی آباد- سیرجان

زلزله بندرعباس مرکز مدیریت راه‌های استان هرمزگان از بازبودن محورهای اصلی و شریانی استان به جز یک مسیر در پی وقوع زلزله امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، در پی وقوع زلزله در استان هرمزگان، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان در اعلامی اظهار داشت: به غیر از باند برگشت محور بندرعباس -حاجی آباد- سیرجان تونل سرزه واقع در محدوده ایست بازرسی شهید میرزایی که به دلیل ریزش کوه مسدود است، سایر محورهای اصلی و شریانی استان هرمزگان باز بودن و عبور وسایل نقلیه در آن برقرار است.

بر اساس گزارش اولیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، باند برگشت محور بندرعباس_حاجی آباد در محدوده ایست بازرسی شهید میرزایی(تونل سرزه) به دلیل ریزش کوه ناشی از زلزله، مسدود است که راهداران و تیم‌های راهداری این اداره کل در محل حاضر بوده و در تلاش هستند در اسرع وقت نسبت جهت به بازگشایی مسیر اقدام کنند.

خاطرنشان می‌شود؛ باند برگشت در محدوده تونل ۱۷ شهریور (تنگ زاغ) نیز که به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شده و عبور و مرور در این محور در حال انجام است.

لازم به ذکر است سایر محورهای اصلی و شریانی استان از جمله محورهای شهرستان قشم، هم اکنون باز هستند و عبور و مرور وسایل نقلیه در آنها برقرار است.