شناسهٔ خبر: 100496 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راهداری شهرستان بوکان خبر داد:

 اجرای بالغ بر ۱۲ کیلومتر پروژه تعریض، بهسازی،  لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی شهرستان بوکان

آسفالت شهرستان بوکان  سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان بوکان از اجرای بالغ بر ۱۲ کیلومتر پروژه تعریض ، بهسازی،  لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی شهرستان بوکان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  هاوری شمس الهی سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان بوکان افزود: این اداره جهت ایمن سازی و بخشنده نمودن محورهای مواصلاتی و تردد روان در آنها بالغ بر ۱۲ کیلومتر پروژه تعریض ، بهسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت را برنامه ریزی و در دست اجرا دارد.

 وی گفت: ۳.۳ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محور بوکان - سقز ، ۳.۴ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محور بوکان - میاندوآب ، ۵ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محور بوکان - شاهین دژ و ۰.۵ کیلومتر ساماندهی سه راهی شیخلر از جمله این پروژه ها را شامل می شود.

شمس الهی با اشاره به پروژه های راه روستایی شهرستان بوکان اظهار داشت : بالغ بر ۹۰ درصد خانوار روستایی شهرستان بوکان از راه آسفالته برخوردار هستند که از این حیث این شهرستان رتبه ۵ را در بین شهرستانهای استان کسب کرده است.

وی از پروژه های بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی به محورهای حسین آباد به طول ۳.۵ کیلومتر، شهری کند - ابراهیم حصار به طول ۱۰ کیلومتر ، سرد کوهستان - قلعه تپه - کوکه به طول ۱۷.۹ کیلومتر و پیرولی باغی به طول ۳.۵ کیلومتر اشاره و به عنوان مهمترین پروژه های این حوزه در شهرستان بوکان یاد کرد.