شناسهٔ خبر: 100508 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان خبر داد:

صدور بیش از ۲۰ هزار برگ معاینه فنی در استان اردبیل

معاینه فنی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از ۲۰ هزار برگ معاینه فنی خودروهای سنگین در استان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، رضا شیرین زاده در بازدید از مراکز معاینه فنی اردبیل گفت: در۷ ماه گذشته ۲۳ هزار وسلیه نقلیه عمومی سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کرده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: بیش از ۱۸ هزار وسلیه نقلیه در مرحله اول قبول شده اند و ۲ هزار دستگاه ناوگان سنگین نیز پس از اصلاح و رفع عیب برگ معاینه فنی دریافت کرده‌اند.

شیرین زاده گفت: درمدت یاد شده ۲ هزارو۹۷۴ دستگاه ناوگان سنگین در آزمون های مراکز معاینه فنی مردود شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل این ۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۸۷ درصد از ناوگان های سنگین و نیمه سنگین استان در آزمون های معاینه فنی قبول شده و برگ معاینه فنی دریافت کرده‌اند.

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: ۴ مرکز معاینه فنی خودورهای سنگین و نیمه سنگین در شهرستان‌های اردبیل و پارس آباد فعال است.