شناسهٔ خبر: 100560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی ملایر:

تاکنون ۲۵۱۹ نفر در طرح اقدام ملی مسکن شهرستان ملایر ثبت نام کرده اند

مسکن زاهدان.jpg رئیس راه و شهرسازی شهرستان ملایر بیان کرد: تعداد ثبت نامی های مسکن ملی در شهرستان ۲۵۱۹ بوده که از این تعداد ۱۶ نفر ۳۰ میلیون و ۵۳۸ نفر ۴۰ میلیون تومان واریز وجه داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان (همدان) احمد مرشدی گفت: تاکنون در شهرستان ملایر تعداد ۱۰۸۲۵ نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده که ۱۷۶۶ نفر تسهیلات را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: در پروژه مسکن مهر دژچنار ۲۴۰ واحد تحویل داده شده و ۱۹۲ واحد آن در مرحله نازک کاری است که از این تعداد ۸۱ نفر برای فروش اقساطی به بانک معرفی و ۳۳ نفر دیگر هم جهت فروش اقساطی در دست اقدام است.

مرشدی در خصوص تخصیص ۸ هکتار از اراضی  شهرستان برای ساخت مسکن ملی افزود: دوقطعه زمین ۸.۲ هکتاری بالای دریاچه کوثر که برای الحاق به محدوده شهر ملایر مقدمات آن در استان انجام و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده بود که یک قطعه به مساحت ۲ هکتار تاییدیه الحاق به محدوده شهر به استاندار همدان ابلاغ شده و به محض ابلاغ به دستگاههای ذیربط جهت انجام طرح تفکیکی به مشاور از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در دستور کار قرار می‌گیرد.  

رئیس راه و شهرسازی شهرستان ملایر در رابطه با تسهیلات بافت فرسوده این شهرستان یادآور شد: از ابتدای سال ۱۴۰۰تا اول آبانماه ۱۴۰۰ پاسخ استعلام ۴۵ پرونده به بانک مسکن ملایر جهت دریافت تسهیلات بافت فرسوده اعلام شده که ۲۴ پرونده در محدوده بافت فرسوده قرار گرفته است.

مرشدی در پایان خاطر نشان ساخت: با تسریع در همکاری دستگاههای خدمات رسان و شهرداری مشکلات تامین زمین به منظور خانه دار شدن متقاضیان تا حدودی در شهر ملایر حل خواهد شد، امکان ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن برای شهرهای ملایر و ازندریان و سامن و زنگنه میسر می‌باشد و متقاضیان می‌توانند تا تاریخ بیست و هشتم آبان ماه سال جاری در سامانه اقدام به ثبت نام کنند.