شناسهٔ خبر: 100569 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران:

مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذر ماه تمدید شد/ مالکان در بافت های فرسوده و انبوه سازان به طرح جدید مسکن ملحق شوند

محبت خواه3.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذرماه خبر داد و گفت با توجه به تخفیفات خوب در نظر گرفته شده دعوت می کنیم مالکان بافت های فرسوده و انبوه سازان در طرح نهضت ملی مسکن وارد شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران )، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تمدید مهلت ثبت‌نام نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذر امسال با توجه به استقبال خوب ثبت نام متقاضیان خبر داد.

محبت خواه در ادامه گفت : در پی افزایش تقاضای تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن، نام‌نویسی در این طرح که تا پیش از این ۲۸ آبان به اتمام می‌رسید، اکنون تا ۱۵ آذر ماه تمدید شده است.

وی گفت : متقاضیان می‌توانند بدون نگرانی ، ثبت‌نام در مرحله اول نهضت ملی مسکن را در سامانه مربوطه به آدرس https://saman.mrud.ir انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: به مرور تعداد شهرهای مورد تقاضا افزایش خواهد یافت و امیدواریم همه متقاضیان دریافت مسکن تا یکی دو ماه آینده در شهرهای مورد نظرشان ثبت‌نام کنند.

محبت خواه گفت : شهروندان تهرانی می توانند در شهرهای پاکدشت، رباط کریم، هشتگرد، پرند و ایوانکی ثبت نام کنند و چنانچه در سایر شهرها ثبت نام کرده باشند ثبت نام شان باطل بوده و در فرصت باقیمانده اگر دچار چنین اشتباهی شده اند می توانند انصراف بدهند و یکی از 5 شهر اعلامی را انتخاب کنند.