شناسهٔ خبر: 100582 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان صورت گرفت؛

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان

ملاقات مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با مردم مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در ملاقات با تعدادی از شهروندان به درخواست ها، مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و ششهرسازی (هرمزگان)؛ آرش رضایی یکی از مهم‌ترین وظایف این اداره کل در کنار دیگر وظایف محوله را پاسخگویی به مشکلات مردم برشمرد و افزود: ارتباطات مردمی دو سویه و چهره به چهره از میان سایر نقش‌های تعریف شده نمایان ‌تر و بارزتر است و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و پاسخگویی صریح و شفاف را می‌تواند به همراه داشته باشد.

وی افزود: شهروندان گرامی و ارجمند می توانند روزهای سه شنبه ی هر هفته در نوبت صبح با اینجانب و همکارانم دیدار کنند و پیشنهادات/ انتقادات/ درخواست ها و مشکلات خود را در حوزه ی راه و شهرسازی مطرح نمایند.

بر اساس این گزارش، طبق دستور العمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ۱۲ نفر از ارباب ‌رجوعان صبح امروز با درخواست‌های مختلف که عمدتاً مربوط به امور واگذاری زمین و صدور اسناد مالکیت بود با مدیرکل راه و شهرسازی استان دیدار و گفت و گو کردند.