شناسهٔ خبر: 100736 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:‌

نظارت بر رعايت اصول مهندسی و فنی بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو

استانداری مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به همراه نماینده آشوریان و کلدانیان، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و پیمانکار پروژه از عملیات نهایی این محور بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،نماینده آشوریان و کلدانیان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت: بازدیدهای مستمر علاوه بر الزام مجریان پروژه به تسریع در تکمیل عملیات، نظارت بر رعایت اصول مهندسی و فنی را تسهیل می‌بخشد.

شارلی انویه تکیه خاطرنشان کرد: ساماندهی مبادی ورودی پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی از جمله بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو در تحقق نهضت حمل‌ونقل به عنوان یکی از اقدامات راهبردی وزارت راه و شهرسازی تعیین‌کننده است

جاده بین المللی سرو به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه روزانه شاهد حجم بالای تردد حمل‌ونقل ترانزیتی است که نیمه نخست ١۴٠٠ نزدیک به ٧ کیلومتر از آن و تقاطع غیرهمسطح زیرگذر نازلو افتتاح شد و به زودی تکمیل قسمت‌های باقی‌مانده به پایان می‌رسد.

پروژه بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو به طول ۵١ کیلومتر تاکنون ۵ هزار میلیارد تومان برای اتمام این پروژه راهسازی هزینه شده است.