شناسهٔ خبر: 100774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های روستایی استان اعلام کرد:

آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان غربی

 ساخت راه روستایی آذربایجان غربی رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد تومان آسفالت شده است.

صادقی پور ادامه داد: در حوزه حفظ و نگهداری آسفالت شبکه راه‌های موجود با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، محورهای نیازمند روکش آسفالت مطابق دستورالعمل‌های موجود شناسایی و پیگیر اخذ اعتبارات لازم جهت اجرا هستیم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی نیز بهساری و آماده آسفالت در استان عملیاتی شده که جهت بهسازی و آماده آسفالت نمودن پروژه های مذکور اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی  خاطر نشان کرد: با اجرای عملیاتی ساخت و بهسازی راه های روستایی مذکور درصد برخورداری راههای روستایی استان از نعمت راه آسفالت از ۶۲،۷۶ به ۶۴ درصد از نظر تعداد روستا افزایش یافته است.