شناسهٔ خبر: 100819 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار اردبیل:

بیشترین اعتبارات سفر رییس جمهور به استان اردبیل در حوزه عمران تخصیص می یابد

سید حامد عاملی استاندار اردبیل استاندار اردبیل گفت: تخصیص بیشترین اعتبارات در حوزه عمران از اهداف و برنامه های مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت  راه و شهرسازی (اردبیل)، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری با اعلام این مطلب اظهار کرد: مصوبات سفر رییس جمهوری به استان اردبیل با امضای معاون اول به وزارت خانه های ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه سفر رییس جمهوری به استان اردبیل پر برکت بوده افزود: بیشتر مصوبات سفر از محل اعتبارات ملی بوده و باید با پیگیری لازم در بودجه سال ۱۴۰۱ دولت به مجلس ارایه شود .

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات در حوزه عمران تخصیص می یابد بیان کرد: در حوزه بهسازی راه های مواصلاتی ، راه های فرعی و روستاهای بالای۵۰ خانوار، بزرگراه‌ها و تکمیل پروژه راه اردبیل- سرچم، راه‌های شمال استان، تکمیل پروژه راه آهن اردبیل- میانه و همچنین آغاز عملیات اجرایی راه آهن اردبیل- پارس آباد، ساخت سالانه۲۰ هزار واحد مسکن ملی، بیمارستان  ۵۰۰ تخت‌خوابی مرحوم نجف زاده اردبیل از اهداف و برنامه های مصوبات سفر بوده است.

عاملی افزود: مدیران بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی باید این ابلاغیه را از مرکز پیگیری کنند تا اعتبارات سال جاری در فرصت باقی مانده تخصیص و تحقق یابد.

وی با تاکید بر اینکه تعهدات بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای سال جاری باید در سه ماه آینده تحقق یابد تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل کاری در استان محدود است مدیران اجرایی با پیگیری مصوبات ابلاغ شده بستر را برای فصول کاری آماده کنند تا در حین اجرا با مشکل برخورد نکنند.

عاملی گفت: اعتبارات مصوب شده از محل های ماده ۵۶ بانک های عامل، سازمان برنامه و بودجه کشور تامین می شود و تا حد توان پیگیر تحقق این مصوبات هستیم.