شناسهٔ خبر: 100855 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به طور همزمان در کشور انجام گرفت؛

برگزاری آزمون متمرکز حمل و نقل مواد خطرناک درمازندران

مازندران آزمون متمرکزحمل و نقل مواد خطرناک همزمان با سراسر کشور با حضور ۵۷ نفر متقاضی كارت هوشمند در روز یکشنبه ۳۰ آبان در دانشکده سما ساری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (مازندران)، علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با اشاره به برگزاری این آزمون سراسری اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پیش‌بینی می‌شود نتایج آزمون یاد شده در کوتاه­ترین زمان ممکن اعلام شود.

وی با اشاره به تمهیدات انجام شده برای برگزاری آزمون فوق خاطرنشان كرد: آزمون مذكور به صورت منظم و با همكاری شرکت­های متولی آموزش رانندگان و پس از به حد نصاب رسیدن ثبت‌نام شدگان در سامانه كارت هوشمند رانندگان در زمان‌های تعیین شده برگزار شد كه بر اساس آن از تمامی سرفصل‌های آموزشی بدو خدمت و با استفاده از اساتید مجرب، در هر دوره فیلم آموزشی با كیفیت بالا توسط مركز آموزش تهیه شده و در اختیار رانندگان متقاضی قرار گرفته است.

 نصیری ضمن تشریح فرایند ثبت نام متقاضیان افزود: بر اساس شیوه نامه های مركز آموزش، روند اجرایی آزمون اعم از نحوه بارگزاری سؤالات، رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتكل‌های بهداشتی، اسكن پاسخنامه و مهر و موم پاسخنامه‌ها و تعداد سؤالات و ... به صورت مبسوط مشخص تا شرایطی فراهم شود كه آزمون رانندگان بدو خدمت به صورت منسجم و منظم و دقیق و بدون دغدغه برگزار شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با بیان این كه تمامی پاسخ نامه‌ها مهر و موم شده و توسط کمیته اجرایی به استان ها تحویل شد، ابراز امیدواری كرد پس از تصحیح، نتایج در اسرع وقت  برای فعالیت جاده‌ای در بخش بار اعلام ‌شود .