شناسهٔ خبر: 100860 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد:

آغاز قطعه دوم پروژه بهسازی، تعریض و روکش آسفالت محور پلدشت - مرگنلر

مرگنلر.jpg  مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با تعیین پیمانکار قطعه دوم پروژه بهسازی، تعریض و روکش آسفالت محور پلدشت - مرگنلر آغاز خواهد شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی ضمن حضور در جلسه شورای اداری شهرستان پلدشت در راستای بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان و نیز بازدید از محورهای روستایی این شهرستان و محور پلدشت - مرگنلر با همراهی نماینده مردم شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار شهرستان پلدشت از قرارداد ۲۶۰ میلیاردی پروژه قطعه دوم پروژه بهسازی ، تعریض و روکش آسفالت محور پلدشت - مرگنلر به طول ۸ کیلومتر خبر داد و افزود: بعد از اجرای قطعه اول به طول ۱۲.۵ کیلومتر ، قطعه دوم نیز در اسرع وقت با مشخص شدن پیمانکار پروژه و با فراهم شدن شرایط آب و هوایی آغاز خواهد شد.

 شکری گفت: ۵۵۰ کیلومتر قرارداد بهسازی و روکش آسفالت محور های روستایی در استان وجود دارد که ۳۲۰ کیلومتر از این مقدار آماده آسفالت است و تا کنون ۱۱۵ کیلومتر نیز از آن آسفالت شده و برای مابقی تا پایان سال مالی و تخصیص قیر و اعتبارات مورد نیاز برای آسفالت برنامه ریزی شده است.

 وی گفت: راه روستایی ملاکندی شهرستان پلدشت به طول نزدیک به ۳ کیلومتر در آستانه آسفالت قرار دارد و با اتمام آن شاخص برخورداری خانوارهای روستایی شهرستان پلدشت از راه مناسب آسفالت ارتقا خواهد یافت.

 لازم به ذکر است مسئولین فوق الذکر به صورت میدانی از پروژه های آسفالت راههای روستایی شموسیلابی شهرستان شوط به طول ۶ کیلومتر و ترکمه شهرستان ماکو به طول ۴ کیلومتر بازدید نمودند.