شناسهٔ خبر: 100912 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر از محورهای جنوب آذربایجان غربی

بررسی روند اجرای پروژه تعریض و بهسازی محور میاندوآب_بوکان

خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور به همراه نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از مراحل ساخت و توسعه محور میاندوآب_بوکان به طول ۴٨ کیلومتر که ٣٢ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده، بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، خیراله خادمی؛ معاون وزیر و مدیرعامل شرکت زیربناهای حمل‌ونقل کشور به‌منظور بررسی زیرساخت‌های حمل‌ونقل در آذربایجان‌غربی به ویژه کریدور بزرگراهی غرب کشور با استقبال سردار عیسی‌زاده، نماینده مردم شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی استان وارد فرودگاه بین‌المللی شهیدباکری ارومیه شد.

بازدید از عملیات بهسازی محور میاندوآب- بوکان از مهمترین برنامه های سفر معاون وزیر بود که در حال حاضر عملیات در ١٢ کیلومتر از این محور اجرا می‌شود که پیمان‌سپاری ۴ کیلومتر از این محور در روزهای آینده با نظارت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی انجام می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی نیز در دیدار کوتاه با معاون وزیر راه و شهرسازی بر اهمیت توجه به توسعه زیربناهای ترانزیت و تجارت بین‌الملل در آذربایجان‌غربی تأکید کرد و توسعه پروژه‌های حمل‌ونقل از جمله کریدور بزرگراهی غرب کشور را خواستار شد.