شناسهٔ خبر: 100948 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

بازنشستگان ، سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت به مردم گذراندند

محبوب حیدری - اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بازنشستگان در جهت تحقق اهداف اداره کل ، سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت به مردم گذرانده و خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ضمن تقدیر از زحمات ۳۰ ساله کارمندان بازنشسته اداره کل که به تازگی مفتخر به بازنشستگی شده اند با اعلام این مطلب اظهار کرد: زحمات ، تلاش ها و خدمات صادقانه شما عزیزان در سنگر خدمت به مردم که ۳۰ سال از بهترین ایام زندگی خود را مشغول به خدمت در این حوزه بوده اید را قدر می دانیم و گام نهادن به دوره ی جدیدی از زندگی را به شما تبریک می گوییم.

وی گفت: بازنشستگی آغازی دوباره و به منزله افتخاری برای همکاران و یک تغییر وضعیت اداری است که تلاش صادقانه آنها راه ، را برای  همکاران و کارمندان آینده نشان می دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه همکاران بازنشسته راه و شهرسازی در طول خدمت خود مبدا و منشا خدمات بسیار مفیدی بوده اند و سرمایه ها ی عظیم حوزه راه و شهرسازی هستند افزود: خدمات صادقانه همکاران در حوزه های مختلف خدمت در مجموعه راه و شهرسازی بر هیچ کس پوشیده نیست و گوهر عمر و جوانی که در این راه بکار گرفته اند با هیچ چیزی قابل جبران نیست. 

حیدری ادامه داد: همه افرادی که در راه و شهرسازی کار می کنند با توجه به وسع و توان خود در توسعه و پیشبرد اهداف سهیم هستند.

لازم به ذکر است تعدادی از همکاران بازنشسته به بیان خاطرات زمان خدمت خود پرداختند و در پایان با اهداء لوح تقدیر از زحمات ایشان تجلیل بعمل آمد. 

گفتنی است در این مراسم از خدمات ۳۰ ساله ی ۴ نفر از کارمندان بازنشسته اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل آقایان رجب علامه ، اکبر غفاری ، صادق کاظم نژاد و سید ابوالفضل اجلالی تقدیر به عمل آمد.