شناسهٔ خبر: 100975 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد :

غیر قانونی بودن هرگونه دخل و تصرف، تغییر کاربری و نصب دکل اپراتورهای تلفن همراه در اراضی دولتی بدون مجوز

محبت خواه 12.jpg خلیل محبت خواه از دستور رئیس دادگاه عمومی بخش صفا دشت ملارد نسبت به جمع آوری دکل اپراتور تلفن همراه در اراضی دولتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران) ؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با دستور رئیس دادگاه عمومی بخش صفادشت از نصب و اجرای دکل ایرانسل در عرصه مسجد واقع در فاز ۳ مسکن مهر صفادشت جلوگیری بعمل آمد.

وی گفت: با عنایت به مالکیت دولت در پلاک ثبتی ۱ فرعی از ۱۶۴ اصلی در پروژه مسکن مهر صفادشت قطعه ۳۰۴-۳ مسجد حضرت علی اکبر (ع) با کاربری مذهبی صرفا جهت احداث مسجد و بهره برداری مذهبی تحویل شده بود که بدون مجوز این اداره کل اقدام به نصب دکل ایرانسل شد. این مسئله مغایر با کاربری مصوب بوده و اقدامات مذکور غیرمجاز و دخل و تصرف در بیت المال و اراضی دولتی تلقی و لذا نسبت به جمع آوری دکل مربوطه اقدام قانونی بعمل آمد.

محبت خواه در پایان گفت : همکاران این اداره کل در اداره حقوقی و یگان حفاظت از اراضی در راستای حفظ و صیانت از بیت المال و دولت با تعامل سازنده با دستگاه نظارتی و قضایی در راستای تعالی و هدف گذاری سازمانی نسبت به استیفاء حقوق دولت و صیانت از بیت المال اقدام نموده اند که امیدواریم این تعامل سازنده به صورت مستمر ادامه داشته باشد.