شناسهٔ خبر: 101006 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات بتن ریزی پروژه‌های مسکن جهش تولید در شهرستان سیرجان

بازدید از پروژه ۱۳۳۰ واحدی میدان شورای شهرستان سیرجان

استان کرمان مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمان گفت: پروژه ۱۳۳۰ واحدی میدان شورا تنها ۱۰ درصد از نیاز مردم به مسکن در شهرستان سیرجان را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(کرمان)؛ حاجی‌زاده مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمان، حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران مربوطه از پروژه ۱۳۳۰ واحدی میدان شورای شهر  که توسط شرکت های تعاونی مسکن شهرستان سیرجان در حال انجام است بازدید کردند‌.

حسن پور نماینده مردم در این بازدید از زحمات مدیران راه و شهرسازی استان و سایر دستگاهای خدمات رسان تقدیر و تشکر کرد و گفت: آغاز این پروژه نیاز ۱۰ درصد از متقاضیان شهرستان سیرجان است و مردم بدانند که تنها وزارت راه و شهرسازی متولی مسکن نبوده و تمامی دولت به ویژه وزارت صمت، بانکها و شورای اقتصادی دولت مکلف به کمک به وزارت راه و شهرسازی هستند .

وی ادامه داد: با عنایت به تصویب قانون تولید جهش مسکن توسط مجلس و برنامه اجرای تولید مسکن دولت همکاری و هماهنگی بین بخشی دستگاه‌های اجرایی دولت الزامی است تا جهت تحقق شعار دولت مردمی ایت الله رئیسی میسر شود و شخص رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی و همکارانش در ستاد و استان کرمان عملا فعل خواستن راصرف  کردند و درمیدان حاضر هستند. 

وی افزود: آن ها با تاسی از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی مرد میدان هستند و همه باید در راستای تامین مسکن مردم آنها را کمک و یاری کنند تا ان شاءالله شاهد رونق ساخت و ساز مسکن باشیم و ایران عزیز را به کارگاه سازندگی و اشتغال زایی تبدیل کنیم.