شناسهٔ خبر: 101082 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته بسیج؛

بسیجیان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با شهدا تجدید میثاق کردند

صبحگاه مشترک مدیران و مسئولین بسیج ادارات- اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان جزئیات برنامه‌های اجرا شده در این اداره‌کل به مناسبت هفته بسیج و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را توضیح داد.

حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در خصوص مجموعه اقدامات و برنامه‌های اجرا شده این اداره‌کل به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی هفته مبارک بسیج انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است لذا در این راستا اجرای برنامه‌های فرهنگی پرمحتوا و ارزشمند بسیار حائز اهمیت است.  

وی اذعان داشت: فکر بسیجی یک مکتب است که در فرهنگ و ذات هر ایرانی وجود دارد، اما تبلور آن را بعد از پیروزی انقلاب و در جریان هشت سال جنگ تحمیلی شاهد بودیم.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی این اداره‌کل در هفته بسیج عنوان کرد: برنامه‌های این اداره کل امسال با شعار محوری "بسیج پاره تن مردم است" و با حضور و مشارکت مسئولین و کارکنان بسیجی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد.  

وی افزود: صبحگاه مشترک مدیران و مسئولین بسیج ادارات با حضور مدیران راه و شهرسازی استان اصفهان، حضور دسته جمعی بسیجیان این اداره‌کل در رزمایش اقتدار بسیج ادارات و کارمندان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تهیه و نصب یادمان شهدای اداره‌کل راه و شهرسازی استان، دیدار مدیران این اداره کل با فرماندهان بسیج استان اصفهان و برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی بخشی از برنامه‌های مهم برگزار شده در هفته بسیج بوده است.  

کحال‌زاده با بیان اینکه مراسم گرامیداشت هفته بسیج به یاد رشادت‌های حافظان وطن در محل گلستان شهدای استان برگزار شد گفت: در این مراسم مسئولان و کارکنان بسیجی جان بر کف این اداره‌کل با قرائت فاتحه، نثارگل وعطر افشانی قبور شهدا بار دیگر با آرمان‌های شهیدان و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند و یاد و خاطره  این شاهدان همیشه زنده تاریخ را گرامی داشتند.  

وی در پایان اذعان داشت: هفته بسیج فرصت خوبی برای بیان‌ افتخارات و توانمندی‌هایی است که شیرمردان و شیرزنان بسیجی این سرزمین با اتکای به خداوند سبحان و در سایه سار تلاش و کوشش، به آن دست یافته و بیش از پیش موجب مباهات و عزت ایرانیان در سراسر گیتی را فراهم کردند.