شناسهٔ خبر: 101245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راههای روستایی استان اعلام کرد:

ثبت بیش از ۲۵ میلیون تردد وسایل نقلیه در محور های مواصلاتی ایلام

تردد .jpg معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از ثبت بیش از ۲۵ میلیون و ۶۳۴ تردد وسایل نقلیه از اول سال جاری تاکنون در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)؛ حیدر دشتی پور با بیان این مطلب اظهار داشت: از اول سال جاری تاکنون بیش از ۲۵ میلیون و ۶۳۴ تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان ایلام  به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به محورهای مواصلاتی که بیشترین و کمترین تردد در آن ها به ثبت رسیده گفت: محور ایوان –ایلام با بیش از یک میلیون و ۲۶۱ هزار و محور بدره – ایلام با بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار تردد، دارای بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در این بازه زمانی بوده اند.

دشتی پور افزود: بر اساس نتایج استخراج شده از سامانه های ترددشمار سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محورهای مواصلاتی استان ۲ میلیون و ۸۸۶ هزار است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶درصد افزایش را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۰۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف و تردد شمار و همچنین سه تابلو متغییر در محورهای مواصلاتی استان ایلام فعال است.

معاون فنی و راههای روستایی ایلام خاطر نشان کرد: سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی هموطنان درخصوص اطلاع‌رسانی وضعیت جاده‌های استان است و به مردم توصیه می‌شود پیش‌از سفر حتماً از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.