شناسهٔ خبر: 101304 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هشت ماهه امسال انجام شد؛

رسیدگی به تخلفات  ۱۴۷پرونده در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ استان ایلام

تخلف شرکت .jpg معاون حمل و نقل استان ایلام از رسیدگی به تخلفات ۱۴۷پرونده درکمیسیون ماده ۱۱ و۱۲ در هشت ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)؛ حافظ علی حسینی اظهار داشت: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت ها و موسسات حمل و نقلی اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسات كميسيون هاي مواد ۱۱ و ۱۲ استان ایلام تاکنون به  ۵۰ مورد پرونده تخلفات شركت ها و موسسات حمل و نقلي رسیدگی شد که ۲۴ مورد جریمه نقدی ، ۲۱ مورد از آنها برائت و ۲ مورد قطع خدمات یک ماهه و ۳ مورد تذکر کتبی  صادر شده است.

وی به ۹۷ مورد تخلف رانندگان حمل ونقلی برون شهری کالا و مسافر در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این مدت در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر ۴۰ مورد تذکر کتبی ، ۲۰ مورد قطع خدمات یک ماهه و ۳۷ مورد برائت بوده و احکام لازم برای آنها صادر شده است. 

علی حسینی افزود: عمده تخلفات شركتهاي حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری عبارتند از عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوط به تهیه تنظیم و استفاده از بارنامه، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و عدم استفاده از تجهیزات ایمنی بوده و نمونه تخلفات رانندگان عبارتنداز جابجایی بار بدون استفاده از بارنامه ، جابجایی مسافر بدون استفاده از صورت وضعیت ، عدم رعایت ضوابط و مقررات جابه جایی بارهای ترافیکی و ....  بوده است.

معاون حمل ونقل ایلام خاطرنشان کرد: امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها، موسسات حمل ونقل کالا و مسافر و رانندگان شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم.