شناسهٔ خبر: 101310 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه بنیاد مسکن در پی انتصاب رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

حسین روحانی نژاد نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین موسی‌پور را به سمت ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حسین روحانی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پیامی به حجت‌الاسلام موسی‌پور انتصاب وی به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی‌نژاد به حجت‌الاسلام و المسلمین موسی‌پور بدین شرح است: انتصاب شایسته و ارزشمند حضرتعالی توسط رهبر حکیم و فرزانه  انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را به‌ عنوان «مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» صمیمانه تبریک عرض کرده و آرزو می‌کنم در این شرایط خطیر ضمن بهره‌گیری از رهنمودهای مقام عظمای ولایت با تبیین و عمق ‌بخشی به شعارها و رساندن پیام اصیل انقلاب به دلهای مخاطبان بتوانید پرچم دفاع عقلانی، واقع گرایانه و هوشمندانه از اسلام ناب، انقلاب و حرکت تمدن ساز ملت ایران را برافراشته دارید.

مزید توفیقات جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر و متعال در تداوم راه شهیدان و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری مسالت می‌کنم.