شناسهٔ خبر: 101321 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با همکاری شرکت بازآفرینی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور؛

دوره آموزشى- ترويجى آموزه‌هاى بازآفرينى شهرى برگزار شد

حسين الماسى دوره آموزشی – ترویجی مشترک «آموزه‌های بازآفرینی شهری» توسط مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و با همکاری شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبرى وزارت راه و شهرسازى، حسین الماسی، معاون فنی و نظارت شرکت بازآفرینی شهری در این‌باره توضیحاتی ارایه کرد و گفت: شرکت بازآفرینی شهری ایران در راستای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین این شرکت با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و با محوریت دفتر مطالعات کاربردی و امور ترویجی نسبت به تهیه محتوای آموزشی برای طرح پویش ملی شنبه‌های آموزشی اقدام کرده است.

وی یکی از اهداف این طرح را توانمندسازی و ارتقا دانش و نگرش مدیران شهری، مدیران و کارکنان استانداری‌ها، اعضای شورای اسلامی‌شهرها، مدیران و کارکنان شهرداری‌ها و سایر کنشگران عرصه بازآفرینی شهری برشمرد و اظهار کرد: این فرآیند به صورت آموزش مستمر در قالب ارایه چکیده‌ای از تعاریف و اصول بنیادین بازآفرینی شهری به صورت هفتگی و از طریق سامانه سازمان شهرداری‎ها و دهیاری‌های کشور جهت بهره‌مندی فراگیران از مفاهیم کاربردی و به‌روز و همچنین هم‌افزایی و به اشتراک‌گذاری تجارب مرتبط با حوزه بازآفرینی شهری انجام شده است.

معاون فنی و نظارت شرکت بازآفرینی شهری ایران تصریح کرد: تاکنون ۶۰ محتوای آموزشی تحت عنوان «آموزه‌های بازآفرینی شهری» تهیه و توسط مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور  در سامانه مربوطه بارگذاری شده است.

به گزارش شركت بازآفرينى شهرى ايران،  او همچنین گفت: دوره آموزشی« آموزه‎های بازآفرینی شهری» برای کارکنان معاونت‌های شهرسازی و معماری و سازمان‌های عمران و بازآفرینی شهری شهرداری‌های کشور و همچنین دفاتر فنی استانداری‌ها، برگزار شد.