شناسهٔ خبر: 101447 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

آزادسازی بیش از ۶۷ هزار متر مربع اراضی ملی چهارمحال و بختیاری در دو ماه گذشته

جونقان 02.jpg مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اجرای حکم، رفع تصرف و آزادسازی بیش از ۶۷ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی در دو ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی گفت: موارد رفع تصرف و اجرای حکم مربوط به شهرستان های بروجن - کیار - شهرکرد و فارسان بوده است.

وی افزود: طی دوماه گذشته ۴ مورد رفع تصرف فوری به متراژ ۶۳ هزار و ۴۶۳ متر مربع و دو مورد اجرای احکام به متراژ ۴ هزار و ۲۷۱ مترمربع صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ارزش ریالی اراضی آزادسازی شده را را در مجموع ۵۸ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: از این عدد بیش از ۲۲ میلیارد ریال، اجرای حکم فوری قلع و قمع و خلع ید با دستور دادستان بوده است.

مقصودی همچنین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ مورد مأموریت رفع تصرف و آزادسازی در نقاط مختلف استان انجام شده و بیش از ۲۲۸ هزار متر مربع اراضی دولتی و ملی آزاد‌سازی شده است. وی از عموم مردم استان درخواست کرد؛ در صورت مشاهده تخلف و تصرف غیرقانونی اراضی، موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش نمایند.