شناسهٔ خبر: 101637 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده انتظامی استان:

اقدامات راه و شهرسازی اردبیل در بحث تامین زمین برای متقاضیان مسکن قابل تقدیر است

سردار هوشنگ حسینی فرمانده انتظامی استان اردبیل فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت : در بحث تامین زمین برای متقاضیان و نیازمندان مسکن اقدامات خوبی در سطح استان صورت گرفته که قابل تقدیر و تحسین است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان اردبیل) ، سردار هوشنگ حسینی فرمانده انتظامی استان اردبیل در دیدار با سرهنگ جواد خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام این مطلب اظهار کرد: راه و شهرسازی استان اردبیل با اقدامات و حمایت های خود برای نیازمندان و در کنار آن برای پرسنل نیروی انتظامی فاقد مسکن تلاش ارزنده ای داشته که لازم می دانم تقدیر و تشکر کنم.

وی گفت: امیدوارم با عنایت بیشتر و پشتیبانی های لازم از این مجموعه سختکوش ، مساعدت های لازم را درخصوص پایین آوردن هزینه های مربوط به اختصاص زمین جهت ساخت واحدها برای پرسنل نیازمند مسکن نیروی انتظامی انجام شود تا این عزیزان با رغبت و اشتیاق کامل و علاقه بهتر بتوانند در بحث خدمتگزاری و با تلاش شبانه روزی برای تامین امنیت مردم عزیز پیش قدم باشند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تعامل خوب راه و شهرسازی استان را با نیروی انتظامی مثبت و سازنده توصیف کرد و گفت : ما مدیون زحمات این عزیزان هستیم چه در بحث ساخت و ساز کلانتری ها و پاسگاه هایی که مورد نیاز ما هست و در ارتباط با تعامل ، همکاری و همدلی هماهنگی های خوبی صورت می گیرد.

حسینی خاطرنشان کرد: یگان حفاظت راه و شهرسازی با فعال کردن اکیپ های بازرسی و نظارت به صورت مستمر بر ساخت و سازها نظارت کرده و مانع از تصرف اراضی ملی می شود.